5 principes om eenvoud en natuurlijkheid terug te brengen in klantgerichte organisaties.

  1. Het onbenoembare van klantgerichtheid: stop ‘alle neuzen dezelfde kant op’
  2. Aandacht voor het kleine: het verschil maak je in het alledaagse
  3. De matiging: er is een grens aan groei
  4. De weg: Klantgericht ondernemen
  5. De beweging: van Corporate Fear naar Corporate Happiness

Het grootste probleem van klantgericht werken is niet dat we als professional onvoldoende weten hoe het werkt. Het grootste probleem is wat we over het hoofd zien.

We hebben in organisaties maar een beperkt zicht op de toegevoegde waarde die we klanten bieden. En de waarde die we kunnen zien en meten schatten we te laag in.

Dit boek is voor de mannen en vrouwen in organisaties die net als ik voortdurend zoeken naar die bezieling in het werken met en voor klanten.Laat je inspireren door de ontmoeting tussen Tao en Klantgerichtheid.

Hoe breng je eenvoud en natuurlijkheid terug in klantgericht handelen? Op basis van filosofische gesprekken over klantgerichtheid met bestuurders en beleidsmakers van grote organisaties worden 5 invalshoeken uitgewerkt.

 

 

Support independent publishing: Buy this e-book on Lulu.

Prijs: € 2,99

40 pagina’s