Door: Ed Peelen, Rob Beltman, Gerard Struijf en Adriaan Wagenaar

Hoe zien beleidsmakers, bestuurders en directieleden klantgerichtheid binnen hun organisatie? Wat zijn de duivelse dillemma’s, de krachten en tegenkrachten die klantgerichtheid binnen organisaties tot een succes maken of breken?

Deze vragen staan centraal in het nieuwe boek Kijk op Klantgerichtheid’.

Beleidsmakers van Graydon, Meeús, PwC, Randstad, Rijnstate Ziekenhuis, Robeco, Smit Internationale, UWV, en emeritus hoogleraar Jan Bunt gaven op een bijzondere manier hun visie op Klantgerichtheid. Niet door middel van een standaard interview, maar als een socratisch gesprek, zoals ik dat ook doe met kinderen. Met beelden, metaforen en filosofische vragen. Daardoor wordt het gesprek over klantgerichtheid voor de beleidsmakers een diep en puur onderzoek naar aannames, overtuigingen, visies, kennis en ervaringen. Welke helpen en welke remmen om klantgerichtheid tot leven te brengen? Ik heb de gesprekken ervaren als een fascinerende reis naar de bron van krantgerichtheid in situaties en omgevingen die complex, paradoxaal en dynamisch zijn.

Prijs: € 17,50

Nederlandstalig | Paperback, 200 blz.

Beerens Business Press | 1e druk, 2011 | EAN: 9789076051307

Bestellen